APLIKACJA MOBILNA "NASZ BANK"

Aplikacja mobilna "Nasz Bank"

  • Opis

    Aplikacja mobilna Nasz Bank umożliwia obsługę rachunków bankowych Klienta, użytkownika serwisu bankowości elektronicznej, za pośrednictwem urządzeń mobilnych typu smartfon, tablet. Pozwala na kontrolę swoich finansów w dowolnym miejscu i czasie, niezbędny jest pakiet danych internetowych ponieważ Aplikacja łączy się z odpowiednim serwerem przez Internet.

    Aplikację należy pobrać ze sklepu Google Play (dla Android) lub App Store (dla IOS).

    Aplikacja mobilna umożliwia:

    • przeglądanie informacji o zgromadzonych środkach finansowych na swoich rachunkach
    • dostęp do historii operacji
    • prezentowanie informacji o stanie konta oraz ostatniej operacji bez konieczności logowania się do Aplikacji (domyślnie opcja wyłączona, dostępna w Ustawieniach)
    • dostęp do informacji o kredytach, lokatach
    • wykonanie przelewów zwykłych, zdefiniowanych, podatkowych, płatności podzielonych (Split Payment)
    • wykonywanie przelew QR
    • zakładanie i likwidacja lokat
    • zatwierdzanie operacji bankowych autoryzacją mobilną – zastąpienie papierowych list haseł, haseł SMS
    • wyszukanie oddziałów i bankomatów, wykonanie połączenia telefonicznego do banku czy wysłanie e-maila przed zalogowaniem do aplikacji
  • Aktywacja aplikacji "Nasz Bank"

    Aby aktywować Aplikację należy:

    • zainstalować aplikację Nasz Bank na urządzeniu mobilnym z systemem Android ze sklepu Google Play lub z systemem IOS z App Store.
    • na końcowym etapie instalacji, zalogować się do serwisu bankowości internetowej w celu dodania urządzenia mobilnego.

    Instalacja „krok po kroku”:
    W Aplikacji postępujemy zgodnie z wyświetlonymi komunikatami (krok1, krok2, krok3, krok4)

    Ad. krok 3 instalacji:
    USTAWIENIA -> KANAŁY DOSTĘPU I URZĄDZENIA -> DODAJ URZĄDZENIE

    Wybieramy opcję Dodaj urządzenie i postępujemy zgodnie z komunikatami wyświetlonymi przez system:
    - podajemy nazwę urządzenia

    - wpisujemy otrzymany kod z SMS
    - skanujemy QR kod wyświetlony w bankowości internetowej
    - ustalamy e-PIN do Aplikacji – długość kodu e-PIN powinna mieścić się między 5 a 20 znakami

    Po poprawnym zapisaniu danych pojawi się komunikat „Proces aktywacji zakończył się pomyślnie”.

  • Bezpieczeństwo

    Komunikacja między aplikacją Nasz Bank a bankiem odbywa się z użyciem mechanizmów szyfrujących.
    Korzystanie z Aplikacji jest bezpieczne - dostęp chroniony jest kodem e-PIN lub z wykorzystaniem cech biometrycznych:

    - e-PIN – indywidualne hasło dostępu klienta do Aplikacji. Jest ciągiem cyfr, musi mieć co najmniej 5 znaków, maksymalnie 20, pozwala na zalogowanie się do Aplikacji i na autoryzację wykonywanych operacji
    - użytkownicy Aplikacji mogą logować się wykorzystując cechy biometryczne (odcisk palca lub geometrię twarzy)
    Ważne:
    - dbaj o bezpieczeństwo Twojego urządzenia mobilnego, instaluj tylko legalne oprogramowanie oraz wszystkie zalecane aktualizacje
    - zawsze używaj zaktualizowanego oprogramowania antywirusowego
    - pamiętaj, e-PIN do logowania w Aplikacji mobilnej Nasz Bank przeznaczony jest tylko
    dla jednej osoby – nie udostępniaj go innej osobie
    - zawsze kończąc pracę korzystaj z polecenia „Wyloguj”
    - bank będzie wysyłał komunikaty do użytkowników tylko i wyłącznie poprzez system bankowości elektronicznej, w Aplikacji po zalogowaniu lub w powiadomieniach push
    - bank nigdy i w żadnej formie nie będzie Cię prosił o podanie kodu dostępu (kodu e-PIN) do Aplikacji

AKTUALNOŚCI

  • 31-07-2020 MOJE ID

    Usługa mojeID mojeID - bezpieczne narzędzie potwierdzania tożsamości online jest już dostępne w naszym...

  • 16-07-2020 EKO KREDYT

    EKO KREDYT Informacje ogólne Kredyt "EKO KREDYT" przeznaczony jest na zakup i/lub instalację...

STAWKI REFERENCYJNE

WIBOR 1M - średnia 0,24
WIBOR 3M - średnia 0,27
WIBOR 3M - śr. ost. 3M 0,58