Aby aktywować Aplikację należy:
- zainstalować aplikację Nasz Bank na urządzeniu mobilnym z systemem Android ze sklepu Google Play lub z systemem IOS z App Store.
- na końcowym etapie instalacji, zalogować się do serwisu bankowości internetowej w celu dodania urządzenia mobilnego.
Instalacja „krok po kroku”:
W Aplikacji postępujemy zgodnie z wyświetlonymi komunikatami (krok1, krok2, krok3, krok4)


Ad. krok 3 instalacji:
USTAWIENIA -> KANAŁY DOSTĘPU I URZĄDZENIA -> DODAJ URZĄDZENIE

Wybieramy opcję Dodaj urządzenie i postępujemy zgodnie z komunikatami wyświetlonymi przez system:
- podajemy nazwę urządzenia

- wpisujemy otrzymany kod z SMS
- skanujemy QR kod wyświetlony w bankowości internetowej
- ustalamy e-PIN do Aplikacji – długość kodu e-PIN powinna mieścić się między 5 a 20 znakami

Po poprawnym zapisaniu danych pojawi się komunikat „Proces aktywacji zakończył się pomyślnie”.