• Aplikacja mobilna Nasz Bank
    # Promo

    Aplikacja mobilna Nasz Bank

    Aplikacja mobilna Nasz Bank umożliwia obsługę rachunków bankowych Klienta, użytkownika serwisu bankowości elektronicznej, za pośrednictwem urządzeń mobilnych typu smartfon, tablet. Pozwala na kontrolę swoich finansów w dowolnym miejscu i czasie, niezbędny jest pakiet danych internetowych ponieważ Aplikacja łączy się z odpowiednim serwerem przez Internet.

    Aplikację należy pobrać ze sklepu:

    Google Play (dla Android) - w polu wyszkaj wpisujemy Nasz Bank Novum

    App Store (dla IOS) - w polu wyszukaj wpisujemy BSGliwice Nasz Bank

    Aplikacja mobilna umożliwia:

    przeglądanie informacji o zgromadzonych środkach finansowych na swoich rachunkach
    dostęp do historii operacji
    prezentowanie informacji o stanie konta oraz ostatniej operacji bez konieczności logowania się do Aplikacji (domyślnie opcja wyłączona, dostępna w Ustawieniach)
    dostęp do informacji o kredytach, lokatach
    wykonanie przelewów zwykłych, zdefiniowanych, podatkowych, płatności podzielonych (Split Payment)
    wykonywanie przelew QR
    zakładanie i likwidacja lokat
    zatwierdzanie operacji bankowych autoryzacją mobilną – zastąpienie papierowych list haseł, haseł SMS
    wyszukanie oddziałów i bankomatów, wykonanie połączenia telefonicznego do banku czy wysłanie e-maila przed zalogowaniem do aplikacji

    Przydatne informacje

    Aktywacja aplikacji

    Aby aktywować Aplikację należy:

    • zainstalować aplikację Nasz Bank na urządzeniu mobilnym z systemem Android ze sklepu Google Play lub z systemem IOS z App Store.
    • na końcowym etapie instalacji, zalogować się do serwisu bankowości internetowej w celu dodania urządzenia mobilnego.

    Instalacja „krok po kroku”:
    W Aplikacji postępujemy zgodnie z wyświetlonymi komunikatami (krok1, krok2, krok3, krok4)

    Ad. krok 3 instalacji:
    USTAWIENIA -> KANAŁY DOSTĘPU I URZĄDZENIA -> DODAJ URZĄDZENIE

    Wybieramy opcję Dodaj urządzenie i postępujemy zgodnie z komunikatami wyświetlonymi przez system:
    - podajemy nazwę urządzenia

    - wpisujemy otrzymany kod z SMS
    - skanujemy QR kod wyświetlony w bankowości internetowej
    - ustalamy e-PIN do Aplikacji – długość kodu e-PIN powinna mieścić się między 5 a 20 znakami

    Po poprawnym zapisaniu danych pojawi się komunikat „Proces aktywacji zakończył się pomyślnie”.

    Bezpieczeństwo

    Komunikacja między aplikacją Nasz Bank a bankiem odbywa się z użyciem mechanizmów szyfrujących.
    Korzystanie z Aplikacji jest bezpieczne - dostęp chroniony jest kodem e-PIN lub z wykorzystaniem cech biometrycznych:

    • e-PIN – indywidualne hasło dostępu klienta do Aplikacji. Jest ciągiem cyfr, musi mieć co najmniej 5 znaków, maksymalnie 20, pozwala na zalogowanie się do Aplikacji i na autoryzację wykonywanych operacji
    • użytkownicy Aplikacji mogą logować się wykorzystując cechy biometryczne (odcisk palca lub geometrię twarzy)

    Ważne:

    • dbaj o bezpieczeństwo Twojego urządzenia mobilnego, instaluj tylko legalne oprogramowanie oraz wszystkie zalecane aktualizacje
    • zawsze używaj zaktualizowanego oprogramowania antywirusowego
    • pamiętaj, e-PIN do logowania w Aplikacji mobilnej Nasz Bank przeznaczony jest tylko
      dla jednej osoby – nie udostępniaj go innej osobie
    • zawsze kończąc pracę korzystaj z polecenia „Wyloguj”
    • bank będzie wysyłał komunikaty do użytkowników tylko i wyłącznie poprzez system bankowości elektronicznej, w Aplikacji po zalogowaniu lub w powiadomieniach push
    • bank nigdy i w żadnej formie nie będzie Cię prosił o podanie kodu dostępu (kodu e-PIN) do Aplikacji

    Nie masz czasu nas odwiedzić? Skontaktuj się z nami, a nasz doradca złoży Ci wizytę!

    Jesteśmy do Państwa dyspozycji w każdym miejscu. Wszystkie formalności kredytowe, w tym wyliczenie zdolności kredytowej, możemy omówić z Państwa udziałem poza siedzibą Banku w dogodnym miejscu, po uprzednim umówieniu się z doradcą.

    Nie zwlekaj!! Zgłoś się na podany adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

    Zadzwoń!! (rozwiń aby zobaczyć adresy i nr telefonów)
    Oddział Adres godziny pracy telefon/mail Bankomat
    BS Gliwice Centrala Gliwice
    ul. Dworcowa 41
    Poniedziałek, Wtorek, Środa, Czwartek 07:30-15:30
    Piątek 08:30-14:30
    kontakt tel. od 08:00-15:00
    32-30-20-100
    32-30-20-196
    Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
    Bankomat 24h
    Wpłatomat 24h
    Oddział Gliwice Gliwice
    ul. Dworcowa 41
    Poniedziałek, Wtorek, Środa 08:30-16:30
    Czwartek 08:30-16:00
    Piątek 08:30-14:30
    32-231-72-65
    Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
    Bankomat 24h
    Wpłatomat 24h 
    Oddział Pyskowice Pyskowice
    pl. Piłsudskiego 4
    Poniedziałek, Środa 08:30-16:30
    Wtorek, Czwartek 08:30-16:00
    Piątek 08:30-15:00
    32-233-33-83
    Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
    Bankomat 24h
    Wpłatomat 24h
    Oddział Lubliniec Lubliniec
    pl. K. Mańki 10
    Poniedziałek, Wtorek, Środa 08:30-16:30
    Czwartek 08:30-16:00
    Piątek 08:30-14:30
    34-353-10-26
    Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
    Bankomat 24h
    Filia Sośnicowice Sośnicowice
    ul. Rynek 14
    Poniedziałek - Piątek
    08:30-16:00
    32-238-73-75
    32-238-73-76
    Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
    Bankomat 24h
    Filia Ciasna Ciasna
    ul. Zjednoczenia 15
    Poniedziałek - Piątek
    08:00-15:30
    34-353-56-14
    Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
    Bankomat 24h

    lub skorzystaj z formularza kontaktowego pod przyciskiem "Napisz do nas"

    Znajdziesz nas też tutaj

    Bank Spółdzielczy w Gliwicach, 44-100 Gliwice, ul. Dworcowa 41, tel: 32 231-72-65, 32 30-20-100, 32 30-20-196, NIP 631-01-01-649, REGON 000496521