Ułatwienia dostępu

Przejdź do głównej treści

Nowa usługa Help Desk

Data publikacji:

Z przyjemnością informujemy o uruchomieniu nowej usługi Help Desk dla Klientów naszego banku.
Infolinia Help Desk to profesjonalne telefoniczne wsparcie w zakresie bankowości internetowej i mobilnej.

Help Desk dostępny jest 365 dni w roku, również w weekendy i święta, w godzinach 8:00–22:00.

Pod jednym numerem telefonu uzyskasz pomoc w zakresie:

  • bankowości internetowej
  • aplikacji mobilnej
  • zastrzegania kart
  • obsługi kart SGB
  • obsługi kart BPS

Nasi konsultanci udzielą Ci wsparcia w zakresie:

  • asysty oraz instruktażu w obsłudze bankowości internetowej i mobilnej
  • blokowania lub odblokowania dostępu do bankowości internetowej i mobilnej
  • resetu hasła do bankowości internetowej i mobilnej
  • resetu kodu uwierzytelniania
  • insruktażu parowania aplikacji mobilnej
  • usunięcia aplikacji mobilnej
  • przyjmowaniu zgłoszeń dotyczących bankowości internetowej i mobilnej
  • informacji o awariach, przerwach technicznych i nieprawidłowym funkcjonowaniu bankowości internetowej i mobilnej.

Usługa Help Desk oferuje również kontakt zwrotny (callback) – zostaw numer, a konsultant skontaktuje się z Tobą, gdy będzie dostępny.

📞 Zadzwoń: 22 112 26 52


➡️ Skorzystaj z nowej infolinii i uzyskaj szybkie wsparcie w każdej sytuacji
Help Desk – zawsze po Twojej stronie!