Z przyjemnością informujemy o uruchomieniu nowej usługi Help Desk dla Klientów naszego banku.
Infolinia Help Desk to profesjonalne telefoniczne wsparcie w zakresie bankowości internetowej i mobilnej.
Help Desk dostępny jest 365 dni w roku, również w weekendy i święta, w godzinach 8:00–22:00.
Pod jednym numerem telefonu uzyskasz pomoc w zakresie:
- bankowości internetowej
- aplikacji mobilnej
- zastrzegania kart
- obsługi kart SGB
- obsługi kart BPS
Nasi konsultanci udzielą Ci wsparcia w zakresie:
- asysty oraz instruktażu w obsłudze bankowości internetowej i mobilnej
- blokowania lub odblokowania dostępu do bankowości internetowej i mobilnej
- resetu hasła do bankowości internetowej i mobilnej
- resetu kodu uwierzytelniania
- insruktażu parowania aplikacji mobilnej
- usunięcia aplikacji mobilnej
- przyjmowaniu zgłoszeń dotyczących bankowości internetowej i mobilnej
- informacji o awariach, przerwach technicznych i nieprawidłowym funkcjonowaniu bankowości internetowej i mobilnej.
Usługa Help Desk oferuje również kontakt zwrotny (callback) – zostaw numer, a konsultant skontaktuje się z Tobą, gdy będzie dostępny.
|
📞 Zadzwoń: 22 112 26 52
➡️ Skorzystaj z nowej infolinii i uzyskaj szybkie wsparcie w każdej sytuacji Help Desk – zawsze po Twojej stronie!
|