Ułatwienia dostępu
Szanowny Kliencie,
informujemy, że z dniem 1 października 2025 r. wprowadzamy nowy Regulamin otwierania i prowadzenia rachunków bankowych dla Klientów indywidualnych.
Regulamin będzie obowiązywał wszystkich klientów naszego banku, niezależnie od daty zawarcia umowy, co pozwoli na większą przejrzystość i komfort obsługi.
Zmiana ma na celu rozszerzenie oferty i ujednolicenie korzystania z naszych usług.
Co zmieniliśmy
Wprowadziliśmy nową usługę - obsługę kart płatniczych wydanych w ramach zrzeszenia Banku Polskiej Spółdzielczości S.A.
W ofercie znajdziesz karty debetowe, kredytowe oraz wielowalutową.
Wprowadziliśmy zmiany - uprościliśmy język komunikacji.
Wynika to z Ustawy o zapewnieniu spełnienia wymagań dostępności niektórych produktów i usług przez podmioty gospodarcze, która obowiązuje od 28.06.2025 r.
Co to oznacza dla Ciebie
Nowy Regulamin wejdzie w życie 1 października 2025 r.
Zapoznaj się z jego treścią, która jest dostępna poniżej.
Regulamin otwierania i prowadzenia rachunków dla klientów indywidualnych
Nie zmieniliśmy opłat dotyczących produktów i usług, z których korzystasz.
Wprowadzone zmiany są podyktowane koniecznością dostosowania naszych procedur do aktualnych przepisów prawa
oraz wprowadzeniem nowej usługi i optymalizacją jakości dotychczasowych usług.
Co musisz zrobić
Jeśli akceptujesz nowy Regulamin nie musisz nic robić.
Jeśli nie przyjmujesz treści nowego Regulaminu, możesz wypowiedzieć umowę o świadczenie usług bankowych do dnia 30 września 2025 r.
Możesz zgłosić sprzeciw wobec wprowadzanych zmian, nie wypowiadając umowy. Wtedy umowa wygaśnie z dniem 30 września 2025 r.
W przypadku pytań lub wątpliwości jesteśmy do Twojej dyspozycji.
Zapraszamy do naszych placówek lub do kontaktu telefonicznego. Adresy i numery telefonów znajdziesz w zakładce Kontakt.
Z poważaniem
Zespół Banku Spółdzielczego w Gliwicach