Ułatwienia dostępu

Przejdź do głównej treści

Informacja o zmianie Regulaminu otwierania i prowadzenia rachunków

Data publikacji:

Szanowny Kliencie,

informujemy, że z dniem 1 października 2025 r. wprowadzamy nowy Regulamin otwierania i prowadzenia rachunków bankowych dla Klientów indywidualnych.

Regulamin będzie obowiązywał wszystkich klientów naszego banku, niezależnie od daty zawarcia umowy, co pozwoli na większą przejrzystość i komfort obsługi.

Zmiana ma na celu rozszerzenie oferty i ujednolicenie korzystania z naszych usług.

Co zmieniliśmy

Wprowadziliśmy nową usługę - obsługę kart płatniczych wydanych w ramach zrzeszenia Banku Polskiej Spółdzielczości S.A.

W ofercie znajdziesz karty debetowe, kredytowe oraz wielowalutową.

Wprowadziliśmy zmiany - uprościliśmy język komunikacji.

Wynika to z Ustawy o zapewnieniu spełnienia wymagań dostępności niektórych produktów i usług przez podmioty gospodarcze, która obowiązuje od 28.06.2025 r.

Co to oznacza dla Ciebie

Nowy Regulamin wejdzie w życie 1 października 2025 r.

Zapoznaj się z jego treścią, która jest dostępna poniżej.

Regulamin otwierania i prowadzenia rachunków dla klientów indywidualnych

Nie zmieniliśmy opłat dotyczących produktów i usług, z których korzystasz.

Wprowadzone zmiany są podyktowane koniecznością dostosowania naszych procedur do aktualnych przepisów prawa

oraz wprowadzeniem nowej usługi i optymalizacją jakości dotychczasowych usług.

Co musisz zrobić

Jeśli akceptujesz nowy Regulamin nie musisz nic robić.

Jeśli nie przyjmujesz treści nowego Regulaminu, możesz wypowiedzieć umowę o świadczenie usług bankowych do dnia 30 września 2025 r.

Możesz zgłosić sprzeciw wobec wprowadzanych zmian, nie wypowiadając umowy. Wtedy umowa wygaśnie z dniem 30 września 2025 r.

W przypadku pytań lub wątpliwości jesteśmy do Twojej dyspozycji.

Zapraszamy do naszych placówek lub do kontaktu telefonicznego. Adresy i numery telefonów znajdziesz w zakładce Kontakt.

 

Z poważaniem

Zespół Banku Spółdzielczego w Gliwicach