Skip to main content

Aplikacja mobilna "Nasz Bank"

22-11-2019

Nasz Bank to aplikacja mobilna systemu bankowości internetowej Banku Spółdzielczego w Gliwicach. Umożliwia swobodny, bezpieczny i skuteczny dostęp do Twoich finansów 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę bez względu na czas i miejsce, w którym się znajdujesz. Cenisz swój czas, niezależność i mobilność? Wystarczy smartfon z aplikacją mobilną Nasz Bank, by w dogodnym momencie sprawdzić stan konta, dokonać przelewu, czy skontrolować wydatki. Korzystanie z aplikacji jest bezpieczne - dostęp chroniony jest kodem e-PIN lub z wykorzystaniem cech biometrycznych.

Aplikacja mobilna Nasz Bank umożliwia:

  • dostęp do rachunków,
  • przegląd sald i historii operacji na rachunkach,
  • wykonywanie przelewów jednorazowych, również do ZUS i US,
  • wykonywanie przelewów na podstawie kodu QR,
  • wykonywanie przelewów Split Payment,
  • wykonywanie przelewów predefiniowanych,
  • obsługę lokat terminowych - szczegóły posiadanych lokat, otwieranie i zamykanie lokat,
  • obsługę kredytów - szczegóły kredytu, harmonogram spłat,
  • mobilną autoryzację - powiadomienia o nowym zleceniu autoryzacyjnym odbywają się systemowym powiadomieniem push.
  • odbieranie wiadomości - informacja o nowej wiadomości odbywa się systemowym powiadomieniem push,
  • logowanie poprzez kod e-PIN lub biometrycznie (odciskiem palca).

Korzystanie z aplikacji mobilnej Nasz Bank jest bezpłatne.

Znajdziesz nas też tutaj

Bank Spółdzielczy w Gliwicach, 44-100 Gliwice, ul. Dworcowa 41, tel: 32 231-72-65, 32 30-20-100, 32 30-20-196, NIP 631-01-01-649, REGON 000496521