Straciłeś kartę płatniczą? Nie ryzykuj! Skorzystaj z wygodnego systemu do zastrzegania kart.
W przypadku kradzieży lub zgubienia karty należy natychmiast ją zastrzec.
Call Center – telefoniczne centrum obsługi klienta obsługujące użytkowników kart przez całą dobę, 7 dni w tygodniu, pod numerem telefonu: 800 888 888 lub 61 647 28 46 dla połączeń z zagranicy. Wszystkie rozmowy są rejestrowane (opłata za minutę połączenia zgodnie z taryfą danego operatora)
więcej informacji na stronie Związku Banków Polskich
www.zastrzegam.pl
lub
Zespół Zastrzegania Kart grupy SGB
telefon dostępny całą dobę
(+48) 22 - 515 31 50
Zastrzeżenie dokonane telefonicznie należy potwierdzić w Oddziale Banku, który wydał kartę. Im szybciej nastąpi zastrzeżenie, tym mniejsze jest prawdopodonieństwo wystąpienia strat powstałych w wyniku nieuczciwego wykorzystania karty
Placówki i bankomaty Spółdzielczej Grupy Bankowej