Ułatwienia dostępu

Przejdź do głównej treści

Zastrzeganie kart płatniczych

    Straciłeś kartę płatniczą? Nie ryzykuj! Skorzystaj z wygodnego systemu do zastrzegania kart.

    W przypadku kradzieży lub zgubienia karty należy natychmiast ją zastrzec.

    Call Center – telefoniczne centrum obsługi klienta obsługujące użytkowników kart przez całą dobę, 7 dni w tygodniu, pod numerem telefonu: 800 888 888 lub 61 647 28 46 dla połączeń z zagranicy.  Wszystkie rozmowy są rejestrowane (opłata za minutę połączenia zgodnie z taryfą danego operatora)

    więcej informacji na stronie Związku Banków Polskich
    www.zastrzegam.pl

    lub

    Zespół Zastrzegania Kart grupy SGB
    telefon dostępny całą dobę

    (+48) 22 - 515 31 50 

    Zastrzeżenie dokonane telefonicznie należy potwierdzić w Oddziale Banku, który wydał kartę. Im szybciej nastąpi zastrzeżenie, tym mniejsze jest prawdopodonieństwo wystąpienia strat powstałych w wyniku nieuczciwego wykorzystania karty

    Placówki i bankomaty Spółdzielczej Grupy Bankowej