Skip to main content
  • smartKarta

    smartKarta

    szybko wpłacaj i wypłacaj bez dotykania bankomatu!

    SmartKARTA w aplikacji mobilnej Nasz Bank pozwala szybko i bezpiecznie obsłużyć swój rachunek w bankomatach i wpłatomatach naszego Banku. Dzięki funkcji smartKARTA można wypłacać gotówkę z bankomatu w sposób całkowicie bezdotykowy. Transakcję w postaci „szybkiej wypłaty” zlecamy w aplikacji mobilnej. Ekran bankomatu służy wyłącznie do potwierdzenia transakcji poprzez zeskanowanie smartfonem wyświetlanego na nim kodu QR. Operacja jest wyjątkowo szybka i bez dodatkowych czynności możemy odebrać gotówkę. W aplikacji Nasz Bank mamy pełny opis transakcji oraz historię przeprowadzonych transakcji.

    Drugą możliwością, jaką daje smartKARTA, jest pełna obsługa wpłatomatu. W aplikacji Nasz Bank poprzez autoryzację mobilną potwierdzamy przeprowadzaną operację wpłaty, a środki są od razu księgowane na rachunku. Operację kończy powiadomienie push o zaksięgowanych środkach.

    Nowe rozwiązanie dostępne jest w bankomatach własnych Banku Spółdzielczego w Gliwicach:

    • Bank Spółdzielczy w Gliwicach ul. Dworcowa 41, 44-100 Gliwice (wpłatomat)
    • Bank Spółdzielczy w Gliwicach Oddział Pyskowice pl. Piłsudskiego 4, 44-120 Pyskowice (wpłatomat)

    Dlaczego warto?

    Łatwa w użyciu Dzięki smartKARCIE możesz szybko i bezpiecznie obsłużyć swój rachunek. Wystarczy do tego aplikacja mobilna Nasz Bank.
    Bezdotykowy bankomat smartKARTA pozwala wypłacać oraz wpłacać gotówkę zupełnie bez dotykania bankomatu! Transakcję tworzysz i potwierdzasz w aplikacji mobilnej Nasz Bank.
    Transakcje bez czekania Po wpłacie, środki będą natychmiast na Twoim rachunku.
    Dostępna w aplikacji banku spółdzielczego smartKARTA jest dostępna w aplikacji mobilnej Banku Spółdzielczego w Gliwicach – Nasz Bank. Jest wygodną i bezpieczną metodą obsługi rachunku w bankomatach i wpłatomatach.
    Dzienny limit wypłat – 1000,00 zł (możliwość indywidualnych limitów)

    Przydatne informacje

    Korzystanie z usługi w Aplikacji mobilnej

    Po  uruchomieniu  Aplikacji  mobilnej  w  swoim  smartfonie  wybieramy  opcję  smartKARTA  dostępną  na ekranie  głównym.  Aplikacja  przedstawi  ustawienia  smartKARTY.  W  przypadku,  gdy posiadamy tylko jeden rachunek, usługa będzie dostępna dla tego rachunku. W przypadku, gdy posiadamy klika rachunków, musimy wskazać,  który  z  nich  będzie  obsługiwała  smartKARTA. 

    Dostępny jest również podgląd dziennego limitu operacji ustalonego w banku dla usługi.

    Szybka wypłata z bankomatu
    • Uruchamiamy Aplikację  mobilną w  smartfonie,  gdzie  następnie  wybieramy opcję  smartKARTA  →  szybka wypłata i wybieramy lub wpisujemy kwotę szybkiej wypłaty,
    • Po wciśnięciu przycisku Wypłać przechodzimy do skanowania QRCode wyświetlonego w bankomacie,
    • Bankomat oczekuje na potwierdzenie operacji w Aplikacji mobilnej,
    • Potwierdzamy wykonanie operacji w Aplikacji mobilnej.
    smartKARTA – obsługa rachunku w bankomacie
    • Uruchamiamy Aplikację mobilną w smartfonie, gdzie następnie wybieramy opcję smartKARTA → smartKARTA i przechodzimy do skanowania QRCode wyświetlonego w bankomacie,
    • Na ekranie bankomatu wybieramy operację, którą chcemy zrealizować, np. Wpłata gotówki,
    • Postępujemy zgodnie z instrukcją wyświetlaną na ekranie,
    • Potwierdzamy wykonanie operacji w Aplikacji mobilnej,
    • Możemy wydrukować potwierdzenie,
    Instrukcje

    Instrukcja obsługi smartKarta:  tutaj

    Zobacz, jak smartKarta działa w praktyce: smartKarta film

    Więcej o smartKARCIE dowiesz się na: www.smartkarta.pl

    Znajdziesz nas też tutaj

    Bank Spółdzielczy w Gliwicach, 44-100 Gliwice, ul. Dworcowa 41, tel: 32 231-72-65, 32 30-20-100, 32 30-20-196, NIP 631-01-01-649, REGON 000496521